ISPRINSESSA

A vill att vi ska åka skridskor på söndag. han har tjatat och jag har sagt ja.
Anledningen till att jag inte varit helt på är för att mitt andra namn är BAMBI... som i bambi på hal is... och nu begav jag mig ändå ut på jävligt hal is... Jag skyller på påtryckningarna från A's sida tihih.

Det ska trots allt bli väldigt spännande! jag funderar på vad man ska ha på sig och Anna och jag kom fram till att det blir jeans en tjock tröja, mössa, vantar och halsduk.
Hon passade även på att kritisera mig för mina "tjejskridskor" ni vet de där vita söta som man hade när man var barn. jag har ju växt upp med de vita och tänker hålla mig till det jag känner bäst till!

Jag är ingen kille! Jag är en tjej och tjejer har Tjejskridskor! *pluta med underläppen*


I vilket fall som helst så kom louise med den lysnade idén. istället för att dra mig längst relingen på banan så kan jag ju ha en kon, såsom bebisarna där har! för att hålla sig uppe.....
mummel mummel, såsom bebisarna. pfftt..


Så det är mig ni kommer se. i alldeles för stor tröja, pälsmössa och en kon, glidandes runt inne på isbanan och skrika "INTE SÅ FORT, INTE SÅ FORT!!!"
och varje gång ett gäng små-killar svischar förbi mig i all världens fart så kommer jag sno runt och hamna på rumpan!
Jag förväntar mig inget annat än blåmärken och kanske en och annan urinvägsinfektion av kylan.
Men vad gör man inte för sin Älskling?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bara så du vet; det är skittöntigt med tjejskridskor=)

2007-02-16 @ 13:38:50
Postat av: Alexia

men jag är skittöntig så det passar mig utmärkt. är ingen wannabe matcho kille i.a.f =) håller mig till det som folk säger att man ska hålla sig till om man är tjej ;)

Postat av: Miia

Klar tman ska ha tjejskrillor, dom är vackra o gracila!

2007-02-16 @ 17:28:59
URL: http://wintermoth.spaces.live.com
Postat av: Alexia

Skönt att någon håller med MIG hihi!

2007-02-16 @ 17:54:53
URL: http://critic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback