Internationella idiot veckan!

är det inte kunder så är det pojkvännen!
ni kan inte gisa vad han hittade på idag!?
Är så besviken och ledsen att jag nästan spyr(Allvarligt)

Hela veckan har jag fått prata med idioter känns det som. jag och en arbetskamrat konstaterade att fenomenet fanns och var utsänt för att plåga oss människor...

Vilka otroligt korkade människor där finns...
folk som inte vet vad de vill
folk som ringer in med den ouppfostrade attityden och bara säger: Ylva
Då måste jag ju fråga:
Söker du ylva eller heter du ylva
vilket nästan alltid resulterar i att de blir upprörda för att vi måste fråga...
hur F A N ska vi veta??

Sen finns det ju dessa 10-poängare!
-Tyvärr han sitter i telefon?
-Hur lång tid tar det?
(ja jag skulle gissa på 3,3451258 sekunder, för jag sitter och avlyssnar samtalet just nu och vet exakt när de kommer lägga på)
...... Idiot

Den finns den klockrena som aldrig slår fel
-Tyvärr kontoret är obemmanat och det kommer inte finnas någon tillhands förän måndag nästa vecka.
-Finns det ingen?
-tyvärr kontoret är obemannat och det kommer inte finnas någon tillhands förän måndag nästa vecka
- Okej, men finns där verkligen ingen jag kan prata med?
(ja vi har greta, 75 som vi lämnat kvar för hon är så jävla tråkig att umgås med, så jag ljög bara om att det var obemannat haha! in your face!!)

Det finns den som är otrevlig
- Jag har tyvärr ingen tillgänlig men jag ber jätte gärna att någon återkommer till dig?
- det var ju självaste fan.. mummel mummel. DÅLIG SERVICE!! helt otroligt mummel mummel mummel
(tystnad infaller sig då kunden förväntar sig att jag ska ta komandot i situationen men icke!)
- Det är det enda jag kan erbjuda, dessvärre.
-mummel mummel.. jävla *pip*.. och ert ävla*pip*

Det finns de som vill berätta hela sin livshistoria
- Välkommen till XXX vem söker ni?
- HEJ! jag söker XX för jag skulle berätta om den och den saken för vi hade den och den saken ihop när han och hon träffades 1987.
-(Dör lite inombords). Var god dröj. .....får inget svar där kan jag ta ett meddelande?
- Ja
- hur var namn och nummer?
-du kan hälsa från XX att jag har sökt henne, det var ju ang den och den saken på dne och den tidpunkten. hon berättade att det handlade om det och det men det förstod jag inte riktigt. Hon skulle kunna ringa mig på detta nummer. och be henne kika på det och det och det sammtidigt som hon ringer upp min andra klient på det och det nummret
- (mina öron blöder och jag avbryter) jag får inte plast med allt det tyvärr räcker det med namn och nummer?
- ja absolut inga problem
(men om det var okej varför gav du mig inte det från början?.. couldn´t care less)

blä blä blä.. nästa person komme rjag nominera och skicka ett litet diplom till!

grattis du har vunnit internationella idiotveckan!!!
Hur känns det?
hur ska du fira?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, du fick just min dag MKT bättre!!!Känner igen mig i alllt det där=)

Fast här är istället idiotfrågoan; Jaha, så man kan inte teckna 6 månader? (efter att jag just berättat att vi BARA har 12-månaders kort)

2007-02-07 @ 18:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback