Hundpassning

Idag var det meningen att jag skulle hämta micke & molly för hundpassning över helgen.. det blir bara micke som jag hämtar....
Molly är dödssjuk =( den lilla snuttan! hennes benmärg producerar inte vita blodkroppar längre och det behöver vi ju för att kunna leva. det är ju vårt immunförsvar eller hur det nu ligger till (jag är ingen doktor)
Så hon ligger inne för räkning nu om hon inte svarar på den medicinen som doktorn sätter in....

Hon var så livlig sist jag hade henne och hon är verkligen såå underbar!! *suck*
fan jag hoppas att hon överlever...

Jag har inget bra att skriva idag men jag tänkte bara dela med mig.


Det är skruffen längst ner
130983-170

Kommentarer
Postat av: Sanni

Nääääääää! Inte skruffisen! Hon som e så jäkla go och jag skulle ju träffa henne i helgen :( Hoppas hoppas hon klarar sig..

Postat av: Alexia

jodå hon kommer kanske klara sig! hoppas vi såklart så då kanske du ändå träffar henne i helgen =)

2007-02-23 @ 09:45:23
URL: http://critic.blogg.se
Postat av: Miia

Så söta! Hålelr tummar o tankar för henne!!!

2007-02-23 @ 18:50:47
URL: http://wintermoth.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback