helgens summering

Helgen har flugit iväg i all hastans hast!(kan man verkligen säga så)

Fredagen var lugn, jag tränade med Sandra (Blev ingen solning) så vi snackade umgicks och hon gav mig en liten introduktion... Jag gick hem duschade och såg på tv tills A kom hem.

Lördagen så skulle jag sitta hus/Hundvakt åt "lilla" gossen. A och jag kom ut och tog med honom till skogen, snön hade lagt sig och låg fortfarande kvar, det var mysigt och vi gick därifrån med en vit hund istället för en svart... men det var kul. vi gick till inhägnaden där de har rådjur så Zeb skulle få hälsa på dem. de hade såklart sprungit sin kos men Zeb luktade och frustade så jag trodde att nosen skulle trilla Av. Min syster kom förbi en sväng och snackade lite skit innan hon skulle till sina kompisar.

Sandra kom ut på eftermiddagen och vi köpte varsin kebabtallrik. resten av kvällen fortskred med rastning av hund i den bitande kylan. chips och godis ätande varvat med läskdrickande och biljardspelande. Vi lyssnade på musik, dansade med billjardköerna och var allmänt stökiga. Det var hur underbart som helst.
Sen utav en viss anlending (som jag råkar "glömma" nämna i bloggen) så slutade kvällen med att vi målade oss som clowner...

Jag vet att ni ville vara där!

Söndagen så var det bara slappande, jag gjorde en ansiktsmask, tog hand om hela mig. Rensade upp i garderoben lite (tro mig det behövs) Jag konstaterade också att nästa ställe jag flyttar till ska ha en walk in closset. (räcker med en trea eller något). jag slängde mig i sängen med känslan av att inte ha uträttat NÅGOT.. inte speciellt kul...

130983-196

Kommentarer
Postat av: Baby

Trots jobb så var det en mysig helg när vi var tillsammans, särskilt lördagen då Kiss A

2007-02-14 @ 10:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback