Helgens Planer

Fredag: Jag ska träffa min Syster och Stinsen. vi ska käka pizza och snacka skit. en lugn fredag fast jag måste röja hemma i lägenheten IGEN.

Lördag: Jag
och A ska upp till mina morföräldrar i Höör innan A ska jobba. Vi ska ta med oss vovvarna/Vovven och käka lite gott. Mormor har lovat att plocka fram receptet på mina favoritkakor och kanske t.o.m baka några. men i veckan har morfar blivit sämre så vi får se hur han mår på lördag. vi får skaffa en backup. på kvällen så kommer sanni över och vi ska käka ostbricka och dela en vinare. kansk eannat folk ansluter sig på kvällen? skanat henne så det ska bli underbart!

Söndag: A och jag kanske hinner kika på någon lgh innan han börjar jobba annars har jag inte den blekaste om vad som händer.

Spännande helg? njjaaee men lugn och det har jag inget emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback