hata hata hata!

VARNING VARNING!!! detta inlägg innehåller svordommar och skit!
förlåt men jag är verkligen upprörd och arg!!!!!

Nu ger jag snart upp totalt!

Idag har jag tagit emot 2 samtal från en person som jag inte annat än kan beskriva som en total idiot!
Han har fått något fel på sin faktura....

han kräver att få tala med nåon nu och när jag berättar att det inte finsn någon att tillgå just nu men att jag gärna ber någon ringa upp då säger han
- ta dig i röven!!! och slänger på luren.

Efter några minuter ringer han igen, han frågar samma sak och jag försöker förklara att de tyvärr fortf sitter upptagna men att jag gärna ber att någon ringer upp...då tycker han att det passar sig att säga:
- DIN JÄVLA FITTA!!!! och sen slänger han på luren i örat på mig igen....

Där sitter jag som förstenad och jag har order om att aldirg vara otrevlig mot kunden.
så nu strejar jag. jag tänker inte ta emot ett enda samtal från den kunden idag! jag skiter i det.. ingen ska få kalla mig fitta och hora och att jag  bara ska sitta fint kvar som en nickedocka... nej glöm det..

Åt helvete med skiten!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken idiot! En sådan skulle man vilja prata med öga mot öga, och se om han vågar vara lika kaxig då. Jävla pucko.
Jag flippar förresten mot nästa person som kommer hit utan att kunna svenska; hur fan tror de att man ska kunna förklara "12 månaders bindningdtid" på ARABISKA??!Gaaah.

2007-02-07 @ 12:27:58
Postat av: Alexia

Ja ibland undrar man hur det fungerar! vi är i sverige och med tanke på att vårt native språk INTE är arabiska så ska det helt plötsligt inte vara ett krav!!!!!!!!!!

Postat av: Sanni

jag tror inte jag hade klarat att inte säga nåt tillbaka till den där idioten. fy fan, är glad att jag inte är kvar hos er.. :)

2007-02-07 @ 16:07:59
URL: http://puddingpastej.blogspot.com
Postat av: sickan

Håller med Sanni..när man läser detta inlägget kommer man ihåg varför man INTE saknar det jobbet!!Men håll ut så kommer väl något bättre snart får vi hoppas..annars har jag min tvångströja kvar..du kan ta den för den behövs inte längre :O)

2007-02-09 @ 18:02:58
URL: http://limedroppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback