Gå och lägg dig!

I helgen kommer jag sitta hundvakt för min lilla (ganska stora egentligen) vovve.
Zeb
Aww han är fin som få det måste jag säga!

Det ska bli skönt med lite miljöombyte.. det lilla det gör....
Bara gå runt i mysbyxor hela helgen, ta ett bad, gå långa och mysiga rundor i alldeles för stora jackor som man byltsar på sig för att inte frysa ihjäl..
komma in genom dörren med en istapp på näsan krypa ner framför tv (som baar erbjuder danska 1,2 svenska 1,2 och 4:an) med en varmchoklad, inse att det inte finns något bra på tv: och plugga in en VHS... 
YA heard ME, V H S!!*

Hoppas att en viss Chica kommer ut och hälsar på mig =)!

Heaven only knows.......


Alexia är fortf lite bitter idag, lite, inte helt med så att säga.

Stor bamsekram från Miss Magnolia...


* missförstå mig rätt de har DVD också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback