Frustration

Idag så har vi inga toaletter. från 13:00 så stängdes vattnet av. inget att dricka ingenstans att kissa ingenting på fem timmar.

Det är så otroligt störigt när man vet om det för då blir man automatiskt kissnödig!
Jag förstår det inte!

Det är ens undermedvetna som trycker på... du måste på toa, du måste på toa....

Gaahhh jag måste på toa!
sätt på det jäkla vattnet nu!!

Uppdatering av läget:
Efter mycket påtryckningar (Lite kanske) från mina kollegor om att det visst gick att spola om man slängde i vatten, så trodde jag blint på detta.
Jag gick på toa och såg att där redan låg massa papper i toalettstolen.. uiiee uuiiee tänktejag och knäppte försiktigt upp mina shorts... usch
jag gjorde det jag skulle och slängde i en hel plasthink med vatten. jag försökte spola men INGET hände..
jag fick panik och gick igenom värsta skräck senariot.
Utanför dörren skulle hela företaget stå och peka finger och skratta åt mig!
Jag la örat till dörren och hörde ljudet av skor utanför (trodde jag).
När det tystnade så stormade jag ut från toaletten.
Tillbaka till min plats och kröp ner bakom skärmen.

----------------------------------
På tal om toaletter.
Jag AVSKYR utedass, jag fixar det inte. jag flippar ut totalt!!
I sommras så åkte jag och A plus hans mamma och pappa iväg till en stuga i de småländska skogarna.
Jag längtade och tyckte det skulle vara otroligt mysigt.
Föga visste jag då att jag inte skulle kunna göra nummer 2 på tre dagar!
Vi kom upp till stugan som i sig var lite skruttig... men jag struntade i det. vi var i skogen och mitt ute i den vackra naturen (det som inte gudrun förstört) en kohage låg precis brevid stugan och där stod alltid massa vita kor och hälsade oss godmorgon.
Där fanns även ett UTEDASS.
I HATE
utedass.....
Tänk att andra suttit där och släppt av ett "lass" (örk)
sen ska du in där och fajtas med lukten... och så den ständiga känslan av att du kommer trilla i!!!!
Eller att om du skulle släppa ett "tungt lass" och det skulle stänka upp i rumpan på dig eller på skinkorna. nej fy för tusan jag blir spyfärdig bara jag tänker på det.. ÖRK!
Det kanske inte ens finns en möjlighet för det? jag är ingen utedass expert.

Så i tre dagar så gjorde jag inte nummer 2. jag gjorde nummer 1 i skogen och det funkade ju bra!
kan ni gissa om jag var svullen när vi kom hem?
Jag hoppade av när bilen fortfarande var i rullning, skrek "ro hit med nycklarna!" och rusade in i huset!
Gaahhhhhhh

130983-200

Kommentarer
Postat av: Sanni

Jobbigt läge att hålla sig i 3 dar! Kan tänka mej att det var skönt att komma hem sen :) Hoppas du och A får en mysig helg, tycker att vi ska träffas snart och dricka lite vin och käka ost!

Postat av: Alexia

det tycker jag fan! vad sägs om nästa helg? jag har micke o molly då också =)

2007-02-16 @ 11:13:01
URL: http://critic
Postat av: Sanni

Absolut! Så får man träffa de små sötisarna oxå :)

2007-02-16 @ 21:42:01
URL: http://puddingpastej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback