Fredag

Idag är det Fredag.
Veckan har gått i en otroligt fart. sådant gör mig lite rädd faktiskt.
vad har man att visa?
Jag har fått en sådan otrolig nojja över vad jag gör med  mitt liv.
Jag tänker varje dag: Vad har jag gjort idag? kommer jag att minnas denna dagen?
Jag inser att det kommer jag inte utan detta är bara "en dag i mängden".
Skrämmer mig lite faktiskt.
att leva varje dag som om den vore det sista funkar inte för mig. jag har varken pengar, tid eller möjlighet till det.
Jag vet att jag inte ska nojjas över att fylla 21.. och det gör jag väl inte direkt. Tror jag.....
Nåja, det känns på något vis som om jag går miste om något.
Det finns så otroligt mycket jag skulle vilja uträtta och göra innan det är "försent".
Jag menar när man bir äldre och lite skruttig så njuter man mer av att komma bort och ta det riktigt lugnt, en avslappnande semester och jag lägntar på ett sätt dit.
Men innan dess så vill jag uppleva världen, ta för mig av alla kulturer och nöjen som de olika delarna har att erbjuda.

Förstår ni hur jag menar?

Jag läste en artikel om att man ska vara "nöjd" för det lilla man har.
Att man skulle skapa en lista för var dag där man skriver upp minst 3 saker som man är nöjd med.
allt från att man inte tog den där kakan till att man sprang tusen mil.
Sen skulle man kunna se tillbaka på det.
Hmm jag undrar om det funkar?

nåja det kommer en lista. en Fredags lista ;)

Hoppas att ni alla verkligen får en underbar helg:

Sanni, sandra, louise, jessica, johanna, Andreas, Annika, miia och alla andra som jag inte skriver upp =)

Kram från mig!!

130983-162

En fin bild!

Kommentarer
Postat av: Miia

Kraaaam o hoppas du får en bra helg!

Postat av: Alexia

Bamsekram på dig med!!

2007-02-16 @ 17:55:56
URL: http://critic.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas du med får en härlig helg :O) som jag. Och en stor kram till dig!!

2007-02-16 @ 17:56:00
URL: http://limedroppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback