Frånvaro

Jeg var frånvarande igår så här kommer min "helg redogörelse"

Fredag:  Annika  hämtade mig (och angelika) efter jobb och vi körde för att hämta Stinsen.
vi släppte av angelika hemm ahos sig och begav oss upp till mig. vi käkade pizza, drack cola och kolla på lets dance. det var jätte mysigt och super trevligt. massa skratt och stoj. det gör jag gärna igen.

Lördag: Jag har suttit vovve vakt hela helgen.
Sanni skulle komma över med lite ostar och vi skulle kolla på melodifestivalen. det var jätte mysigt och det var så längesedan vi sågs. vi drack gott under hela kvällen och skojade som vanligt. mellan alla dvdsnuttar jag ville visa så kikade jag över min axel och såg en mycket trött Sandra ligga och sova i soffan.... hihi

Söndag: En mycket lugn helg. jag städade och tittade på tv.. fick inte gjort något mer än städning men det var ok.. jo just det jag veckohandlade också... hade 5stora plastkassar med mig upp.. bahh fyra våningar.. det var då jag bestämde mig för att jag hade gjort nog med träning för idag. kan ni tänka ER?
Två hundar i samma hand, två plastkassar, en stor hundfilt, en stor ljusstake och min handväska... jag är rätt duktig ändå.... självklart så ringde det i min telefon precis då.. vad är oddsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback