Fin kommentar!

Igår på träningen fick jag en oväntad kommentar (hade inte förväntat mig något alls hehe)

- Jag visste inte om jag skulle säga något men jag tänkte "alla vill väl höra det". du har gått ner i vikt. du har blivit jätte fin!

Jag blev så lycklig!!!
Det är så underbart när folk som man aldirg yttrat ett ord med kommer fram och påpekar det.
U N D E R B A R T! ! !

jag måste också bli bättre på att ge kommentarer. jag gör det till vänner när jag tycke rom något hos dem men jag tänker mer på människor som jag kanske inte känner så bra...

Det gjorde hela min dag kan jag berätta! =)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vilken underbart grej att höra då får man riktigt ett lyckorus och roligt att få bekräftelse med om man har vart duktig :)

Postat av: Anonym

Folk är mer uppmärksamma än man tror=)

2007-02-20 @ 12:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback