Dagen till ära

Idag när jag gick upp för dagen så låg där en stor chokladask (Okej den var mellanstor) en Cd skiva och ett kort med några vackra ord från HONOM.
min MAN, min älskade och om jag ska vara riktigt "corny" min själsfrände...
(knappast de orden jag kommer kalla honom om vi skulle göra slut..)

Stadium Arcadium- red hot cihli peppers
Mina favoriter men jag vet inte hur denna skivan är. om det är på "samma spår" som deras resterande musik legat på.. vi får se annars vet jag vad jag ska köpa.
130983-199

Vilken fin pojkvän han är ibland. han ska få extra bra behandling idag och i helgen ;)
130983-114

Kommentarer
Postat av: Baby

Usch för det kortet, ser inte bra ut =( hehe =) Kisses Får hästansikte. hahahaha

2007-02-15 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback