Alla hjärtans dag

Den 14 februari idag.. ni vet vad det betyder?

K Ö P H Y S T E R I!! wiiiho =)


Men visst är alla hjärtans dag otroligt mysigt.
man är söta mot varandra och man får presenter.

Alla mina vänner som är singlar bävar inför denna dagen.
Idag så skickade jag mms och mail till samtliga för att berätta att de betyder något för mig och att de är mina små hjärtan.

Alla hjärtans dag är ju inte enbart för Par. Vem har tuttat i dem den otroligt korkade iden?

I vilket fall som helst så tyckte jag att det var dagen till ära att berätta för dem vad de betyder för mig =)

Det som är lite sorligt är att det ens behövs en dag då man ska vara "extra" snälla och gosiga för alla i sin omgivning.

Nej i helgen är det bara A och jag och vi kommer vara lika mysiga mot varandra som vi är varje Dag, massage, mys och kärlek.. vi behöver ingen speciell dag.
haha vad läskigt det lät ;)

Man jag tackar absolut inte nej till presenterna jag fick idag och tänker inte under några som helst omständigheter lämna tillbaka dem.. de är mina, M. I .N .A.

En liten bild dagen till ära kanske?
130983-198

Love You All....

Nu ska jag kika på lite presenter till A's födelsedag(Söndag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback