Truck Truck............

Idag cyklade jag till jobb, jag funderar på att ALDRIG göra det igen!!!!!
Visste ni att det var uppförsbacke HELA vägen hit?

Det visste nämligen inte jag!!!
Äsch, det kommer nog gå bra när jag fått upp flåset lite grann...
PLUS att det blir nedförsbacke hela vägen hem och det är nästan då det är jobbigast att cykla hem, när man är trött och sleten

Min truckutbildning är klar och nu väntar slutprovet.. känns riktigt bra!

Fick boka om min "RIKTIGA" körkortsteori från den 20 Dec till den 24 Jan.. kändes rätt jobbigt... hade övat och övat..men det känns sammtidigt riktigt bra för jag är varm i kläderna nu och får jag öva ännu mer så kommer jag vara mästare =)

Fick Süper Düper sexiga truckskor igår.. väldigt sexiga haha... en kille på jobb "Invigde" dem genom att hoppa på mina fötter... Störigt.. då blev dem ju skitiga direkt...!!!

Annars med mig??

Inte så mycket, det blir julfest på fredag så det är bara jag, Lina (Min kollega) och alla grabbarna, kan vara rätt skönt att få vara lite extra vulgär och dryg.. såsom dem...

För jag är ju rätt vulgär annars också.. jag passar in här =)

Ska försöka möta upp mina gammla kollegor på TO också, det har vi bestämt... de har nämligen också
julfest-tjohejsan.. vill ju träffa mina favvo-flickor...


Äsch, nu är det snart dax att sluta, ska ut och övningsköra lite truck, för allmän info så är det skit knepigt till en början eftersom truckarna "Styr med rumpan" och vrider du HÖGER... ja då kan du ränka med att trucken svänger VÄNSTER....

Vi fick in en ny typ av truck idag med "JETPILOT".. och den är så jävla fräck!
Man sitter som i en riktig bil, med en riktig ratt och allt... radio finns också...
Det som är tufft är att du genom ratten kan styra gaffelspridningen på aggregatet.. sjukt najs
P.S trucken svängen fortf vänster när du svänger höger D.s

Oj.......

NU Är jag officiellt en T R U C K E R



image653

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback