Ska Vi handla?

Vi har så jäkla bra villkor på jobbet!

Jag får 1500:- att handla friskvårdssaker för... det är skit shysst ju!

Jag har länge tittat på ett par träningsskor för 600:- och jag skulle inte tacka nej till lite shyssta träningstoppar

Då räcker bidraget riktigt bra till och blir det något över så tänker jag ta en massage.....sådeså

Jag kom ju verkligen in i rätt tid då det bara är en månad kvar..
Hade jag börjat i början av året så hade bidraget precis räckt till ett träningskort året ut men även det är ju riktigt bra!

Det allra bästa är att du får handla VAR DU VILL och träna VAR DU VILL så det är inget vanligt erbjudande som man kanske får annars att man får ett kort på "Sats" eller att man får en viss rabatt i % om man köper ett årskort på en viss anläggning.

Ja, kort och gott så är det riktigt bra just nu!!



Efter jobb ska jag handla lite julklappar, har inte köpt något till A ännu, men jag har mina funderingar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback