Precis kommit tillbaka

Har precis kommit tillbaka från en lunch med en kund.
Vi var 3 från hyresavdelningen och kunden som bjöd oss på lunch

Vi åt på Restaurang Svea på gammla Väster... Förra Louisiana (Vet Ni?)
Underbart gott och jag är så äckligt mätt!!!!

En riktigt trevlig man faktiskt...

Så nu är man tillbaka....Efter 2 timmars lunch

Det bjöds på lusse-fika imorse och även där blev det rätt mycket förlängt (Dock bara med 30min)

Folk sitter så länge som Vd:n sitter och det kan ju vara en bra regel att följa kanske??

För och nackdelar??

-----------------------------------------

Cyklade till jobb idag igen, råkade försova mig så jag missade bussen, men då är det bra att man har cykel för då kom jag ändå i god tid... hann t.o.m sitta och snacka skit en kvart eller två =)

Det var lika jobbigt idag!!!

------------------------------------------------------------

Vi fick en gigantisk godiskorg vi på hyra & Begagnat (4 pers).. 4kg var det.. livsfarligt!!
1kg var..


Kommentarer
Postat av: Louise

Låter nice... grattis i efterskott på namnsdagen Alexia.... kram kram

2007-12-13 @ 14:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback