Min Helg

I fredags så var det fest med jobbet, alla blev riktigt sliriga och vi bowlade i Två timmar, jag har fortfarande ont i tumpan och låren (ajajaj)....
Fan vad fulla alla blev!!


På lördagen åkte jag & A med micke och molly upp till mormor i Höör för att hjälpa henne med julgran och juldekorationer... jag var bakis och mådde ännu sämmre på kvällen när vi skulle ner på stan med A's föräldrar och gå bland julbodarna SOM HADE STÄNGT!!!!!!!
Spy-känlsan trängde på och när vi satt där med hundarna och föräldrarna på uteserveringen så fick jag kvälmningar och hann inte ta ens en liten smutt på min dricka innan jag fick tacka för mig och gå hem...
Resten av kvällen spenderades i sängen....

Söndagen så firade vi min mosters födelsedag med mat och tårta, jag var fortfarande hängig så tidigt i säng när man kom hem...

Har Ni haft en bra helg??

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är väl störigt att bakfyllan varar längre o längre ju äldre man blir...... :(

2007-12-18 @ 10:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback