Måndag?

Helloj mina älskade bloggvänner!!
Hur är det med Er idag?

Jag sitter på jobb och fakturerar och fick en liten paus, så jag passar på att skriva en snabbis.

I fredags så var det tjejmiddag, mysigt.. blev så trött och hamnade i säng direkt efter att de sista gästerna gått....
Tack för alla fina presenter!!!!!! ni är underbara!

På lördagen så blev det lite shopping för att sedan åka till DK och käka gott och gå på tivoli med Sandra Motte & C.
Det var lite gnäll men vi kom iväg till slut! Skönt!

Tänkte ni på att det inte blåste!!?? va va va!?

På söndagen blev det julklappsshopping och jag blev besviken för att jag inte fick tag i så mycket. MEN jag har reserverat en del produkter i olika butiker så jag ska åka och hämta dem inom 2v (Är det inte shysst att de håller dem i TVÅ veckor?!)

Nu ska jag tillbaka

Har Ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för i fredags! Det var jättemysigt!

2007-12-03 @ 10:00:45
Postat av: Miia

Nä men sjutton vad jag var seg i söndags!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback