KLARADE DET!!!!!!

Jag fixade det!!!!!!!!!

Fan så skönt det känns!!!!!!!!!!

Nu ska jag bara köra lite också sen får jag den lilla plastbiten med mitt namn på!!!

Nu sitter min kollega och försvarar alla hennes fel.. att hon läste fel på frågan, T.OM att det är fel skrivet på provet, att svaret hon gav är helt rätt trots att det enligt boken står annorlunda....

Hmmmm....

4 fel av 50... helt ok för en tjej som mig som kastades in i detta =)
(De andra har haft minst 1år på sig)

Jag kan ju säga att jag är riktigt, äckligt stolt över mig själv!!

Den person som sa att detta var en skrytblogg har fanimej rätt.... Personen borde kanske titta bort??

Kommentarer
Postat av: Anna Banan

Grattis Gumman!
Du e duktigt du:)

2007-12-20 @ 12:25:56
Postat av: Louise

Grattis grattis!

2007-12-20 @ 12:35:47
Postat av: Sanni

Åh vad duktig du e, grattis! Antar att det var Lina som inte kunde acceptera sina fel? :)

2007-12-21 @ 20:22:35
Postat av: Alexia

Jepp det var lina haha.
Vet du vad? vi pratade om TO och så såg hon bilderna från halloween på dig så sa hon "Ahh just det, ja henne gillade jag jätte mycket" haha
Tänk så tvärtom folk kan uppfatta varandra =)

2007-12-22 @ 10:56:44
Postat av: Sanni

Haha, grejen är att vi kom jättebra överens i början och jag tyckte hon var hur trevlig som helst. Vet inte riktigt vad som hände sen.. Det är säkert inget som helst fel på henne, det var hela stämningen på det där stället som var fucked up. Hälsa henne gärna från mig :) God fortsättning förresten, saknar dig!

2007-12-27 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback