Julklappar!!!

Fick precis (Helt jävla oväntat) en julklapp från en utav våra leverantörer.

Jag visste inte ens att DE visste att jag fanns!

Men lycklig blev jag när jag fick två biocheckar och två kuponger på 2st mellan popcorn och 2st mellan läsk..

Jag ringde genast upp och tackade, verkar vara en trevlig prick!

Som sagt, jag förväntar mig INGENTING!!!

Jag kommer ju in så "Sent" på året och jag räknar inte ens med att få något från företaget alls, sådant är ju planerat långt innan??

Nåväl, jag tackar och bugar och passar på att slänga ut en allmän fråga.....

"Någon som vill bli bjuden på en bio med popcorn och dricka??"

Kommentarer
Postat av: Miia

Jag vill! ;)

Postat av: Jennie

Jag också;)

2007-12-21 @ 09:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback