Det var så dax!!!!

Jaha, då blev man antagen till kursen som flygvärdinna på Sterling i Danmark... kul eller??!!!

Kunde de inte antagit mig TIDIGARE??
INNAN Jungheinrich???!!

Den lönen de får är inte att leka med heller, 24 DKK eller något...


FAN.... detta var inte lite störigt bara!!!!!!!!!!!!

Har ju ALLTID velat bli flygvärdinna, det skulle passa mig så bra.....

bla bla bla, det är långa timmar,  det är inget jobb man har en längre tid.....

jag vet, jag vet, jag vet...........

Det är ändå lite störigt......

Vad Göra???

Nu ska jag strax hem, sen ska vi hämta Micke & Molly..... någon som är förvånad?

Jag hade lika gärna kunnat äga hundarna själv, ibland blir jag rädd för att hon aldirg kommer att hämta hem dem igen.... på riktigt....

Men jag älskar dem små liven!

Hoppas Ni får ett gott nytt!!

Själv ska jag och A till göteborg och fira där.. blir hur mysigt som helst...

Kommentarer
Postat av: Miia

Gott Nytt År!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback