Vilken Torsdag morgon!

Jag bara MÅSTE få skriva av mig ang detta!!
Jag klarar inte av att inte få prata med någon om det så jag vänder mig till DIG, min kära lösenordsskyddade blogg...

En utav mina arbetskollegor går iväg på toa, utan att meddela någon annan vilket resulterar i att en utav våra köer blir helt obemannade vilket betyder att där inte sitter en levande själ och tar emot samtal från kunden.

När min kollega (Vi kan kalla henne för R) påpekar att  sitter själv i en utav köerna så uppdagas även problemet med att en kö är helt utan folk.

När vår kollega kommer tillbaka från sitta toabesök så får hon en tillsägning av vår chef med betoning på att man inte kan lämna en kö utan folk, att man får säga till innan man går iväg..

Då väser kollegan något om att hon inte kunde pissa på sig heller..

En massa ord utbyts (Jag sitter i telefon och lyssnar inte så noga)

Jag hör ett jävla brak och ser sedan min kollega storma ut..

Min chef flyger efter och kommer tillbaka och säger

"Hon låste in sig på toaletten"

Det visar sig att vår kollega (Strax över 50år) har fått ett flipp och kastat sitt headset på vår chef i all världens hast för att sedan storma ut till toan...

Det var det som var "braket" jag hörde tydligen.. lät som om hon rev ner tangentbord och hela köret...

sen vet jag inte så mycket mer än att jag hörde kollegan kalla vår chef för "Lilla vän" i nedlåtande ton och sa något som lät som
"Jag vill inte prata med dig, ta dina saker och stick"....

Men jag har inte det svart på vitt ännu.....

Tack för att jag fick skriva av mig!


Kommentarer
Postat av: L

hihi, hoppas på en fortsättning...

2007-08-30 @ 09:47:41
Postat av: Miia

Me 2!

Postat av: Miia

Såg att ni sökte folk igen...

2007-09-02 @ 11:16:28
URL: http://wintermoth.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback