Uppdrag tillit

jag har blivit betrodd med sammtliga uppgifter under kommande veckor

Passa Micke & Molly denna helgen
Passa Sandra jobb's Ragdoll kattunge medan hon är i Barcelona
Passa mina föräldras hus + hund när de är i Kalmar
Passa Sandra Motte's buskatter när hon är i Barcelona

Jag tror Motte ska till Barcelona men är inte säker. I sådanna fall så kan man ju undra varför alla åker dit? VARFÖR?

I vilket fall som helst så kan vi ju konstatera följande:

1) Mina kompisar litar på mig så pass mycket att de låter mig ta hand om deras älsklingar (i mamma och pappas fall så känns det mer som att det VET att jag inte kan tacka Nej!!)

2) De har ingen annan att välja mellan och måste till slut vända sig till mig eftersom jag är den enda som inte tackat nej till deras odågor..

Jag tror självklart på Alt 1 av dessa anledningar
1) Jag har skit bra hand om djur och I LÖV THEM.
2) Everything i Touch turns to GOLD!!!!

Anledning 2 är ju lite brutal men tänk så tufft det hade varit!!

Jag hade velat ha en toalettstol i guld, very stylish!!

image451


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan garantera att det är av anledning nr 1 som jag bad dig passa mina vilddjur=) Vill INTE se 2 guldkatter när jag kommer hem! Fast p andra sidan hade det nog varit bra, eftersom de hårar mndre..;-)

2007-08-06 @ 00:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback