Tänt var det här!!

Nu är det gjort! nu har jag köpt mitt träningskort inför Hösten & Vintern

Det känns riktigt bra vill jag lova!
2ggr i veckan blir det plus styrketräning någon gång, det blir nog bra!

Jag hoppas på att Sandra kan följa med någon gång denna säsongen trots att hon tror sig inte kunna fixa det =)

Jag passar hennes katter just nu =) de är så ulligt gulliga! Fabror Leo och Easy..Coola katter!

Jag får inte glömma att fråga henne vad för sand hon använder till sina cat's, kunde inte hitta någon påse hemma hos henne. den sanden verkar vara "Tha Shiet"!!!

Jag är på ett galet shoppinghumör!!
Sällan har jag varit SÅHÄR stirrig och jag är rätt stirrig allmänt när det kommer till shopping(även annars)!!
 
Jag hittade sååå mycket fint igår på Mobilia, men eftersom läget avr lite spänt mellan mig och A så hade jag ingen lust att spriga runt och prova massa saker.. så det fick bli det nödvändigaste!

Idag slutar jag 15,30 det är onekligen läge till att "Go Bananas" med shoppingen men i får se hur läget är mellan mig och A senare idag.... Vill inte tänka på honom för då blir jag irriterad...


-------------------------------------------------------------------------------

Och sättet som han disskuterade på igår är under all kritik, påminner om min pappa!!
Skrämmande att det finns fler sådana människor som verkligen inte kan föra en normal disskusion utan att lägga skuld och kasta in obefogade kommentarer!!!!!






Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojdå, jag har visst missat en del här hemma! Du får uppdatera mig ordentligt imorgon=) Borde fan sova nu, kom till malmö för 2 timmar sen. Gaaah, trött som en get. Tack för kattpassningen=) Förresten, sanden är en egenkomponerad blandning av "Klumpe" (kattsand som finns på ÖoB samt AG:S) Och "Catz" (som finns på konsum). Sjukt billiga och grymt bra, speciellt när man blandar!! Sova skulle jag göra nu, ja. Godnatt=)

2007-08-17 @ 02:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback