*suck*

idag är det ingen bra dag.. den började okej men sedan blev det skit...

Den 7:e september har jag tagit ledigt för att jag och pojkvän ska ta en mysig långweekend iväg någonstans och bort från allting som har med storstad att göra...

A lovar och svär på att han är ledig och säger åt mig att ta ledigt den dagen.. självklart gör jag detta.. det ska bli så mysigt!

3 veckor EFTER att jag bett om denna dagen ledigt (Idag) så säger han "Oj just det, jag har utbildning till 17,00 den 7:e"

JAHA!!?? där sitter jag som ett jävla fån!!
Jag har planerat och kollat upp priser och längtat så efter lite ledighet, om ens en dag så är det bättre än att jobba hela fredagen för att sen ha hela lördagen. söndagen måste man ju planera så man kommer hem i tid och det är ALDRIG kul att ha tidsbegränsningar..

Nåja jag är jätte ledsen och väldigt besviken.. hur fan kan man INTE kolla upp om något så viktigt som en utbildning?? jag fattar inte det och tycker det är rktigt sjukt....

Tänk om vi skulle åka på en längre tripp.. typ över en vecka eller så?? och då skulle vi få boka av alltig för att han inte "orkar" kolla....

Jag är inte hans jävla mamma det ska han ha klart för sig!!
jag tänker inte kolla upp hans arbetstider för att han själv är för lat för det och "tar för givet" att han är ledig...

Och här sitter jag och ser min enda långhelg på ett tag försvinna ut genom förnstret.. för den 7:e september då kommer jag inte ha sovmorgon, jag kommer inte ha några planer.. inga planer mer än att jobba....

Är så jävla besviken!!!!!!

Jag vet att man fortfarande kan göra något den helgen men just nu är jag bara besviken och ledsen, har inte lust  att göra något med honom...

vill åka iväg med en tjejkompis...åka iväg och svina till det ordentligt.....

Men så fort mitt humör lägger sig så kommer jag älska honom lika mycket och det är nog det jag avskyr mest med hela detta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback