Söt Vän

Här är den lilla tösen som jag sitter barnvakt åt i veckan...
Bonita heter damen men kallas helst (Enligt Sandra) för Bonnie

En ragdoll kattunge som är galet söt!!!

Klicka på bilderna för större

   

Här har ni Även Sandra motte's underbar katt Fabror Leo han var ute höromdagen coh fick syn på några fåglar och då började han smacka hysteriskt med tungan och Sandra knäppte av en bild i precis rätt läge..
Ser han inte förvånad ut och som om han skriker  " FÅGLAR!!!!"

Blir så glad när jag ser denna bilden!! förgyller hela min dag haha

image464

Kommentarer
Postat av: Miia

Ahhh, vilken HÄRLIG bild!
Trevlig helg!

Postat av: Sandra

Haha, ja, jag blir fortfarande lika glad varenda gång jag tittar på den=) Upptäckte nu, när man ser den så stor, att man kan se ett grässtrå på tungan också??! Mkt värdigt. Förresten, den bilden på dig och Bonnie; ni har nästan exakt samma ögonfärg!! Fint det du=)

2007-08-10 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback