Nytvättat och underbart!

Igår så tvättade pojkvän!
kan ni förstå??
Jag gör det i.a.f inte, jag trodde han drev med mig...
Men när jag kommer hem ligger det tvätt på sängen, inte så bra vikt men han har i.a.f TVÄTTAT!!

Så, här sitter jag med min nytvättade kofta som för den delen är torktummlad (underbart hur tvätten blir när man torktummlar istället för lufttorkar i något sjabbigt torkrum), jag vill aldirg ta av mig den!

Så där har min ögonsten, min man, mitt ögas lycka (och allt det där sentimentala dravvlet) lekt hemmfru hela dagen och jag gillar det!

Intervjun var inget speciellt alls, jag vet inte ens om JAG är intresserad.. Så som personen la fram arbetet lockade inte så mycket och på henne så verkade det som om där fanns minimal chans för att fortsätta efter mina 4 månader... lämnar aldrig ett fast jobb för 4 månader, no way josé!!!

Nåja det kanske kommer något annat någon gång, snart?  

--------------

Igår så letade jag med ljus och lykta efter en bra klänning till bröllopet. den enda jag hittade kostade 1750:- och sedan måste jag betala för att få den upplagd.. hmm jag får helt enkelt kika vidare, ska se vad jag kan göra med min egna klänning hemma, kanske ett stort svart sidenband i midjan och lite andra detaljer gör susen??

Jag sprang även iväg till solariumet för att bygga upp en förhoppningsvis fin bränna innan bröllopet, det funkade bra men jävlar vad jag brännde mig! inte så att jag brännde mig av rören utan ALL metall på solariumet var stekhett och tror ni inte jag brände mina lår när jag skulle "Glida ur" solariumet också haha?? så typiskt mig!!
det var det varmaste solariumet jag någonsin legat i kan jag också berätta!! ujuj.

---------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback