nytt!!!

Jag var inne och kollade på bröllopstorget efter Anders & Idas sida.. där finner jag deras önskelista som lyder såhär:

1) Resecheckar från ticket 500:-st
2) Fickpengar till smekmånaden
3) En villa i Cannes 8,000000:-

vilken bra önskelista?
Tycker dem inte att villan är lite för billig?
Varför inte önska sig en för minst 10milj istället??

Vidare läses också om denna villa " MINST 400kvm", "Endast vid havet"

Vadå MINST???

kan man ställa sådanna krav!?

och VARFÖR ska de ha 400kvm villa som semesterbostad när man bor i en fjuttig hyresrätt på 70kvm som permanent bostad??!!

Det är utom all min förståelse....

Men visst!
Är det ok att bara för att man gifter sig att ställa orimmliga krav så kan jag tänka mig att min önskelista kommer se ut såhär:

1) Minst 1 miljoner kroner i shoppingpengar på smekmånaden
2) En hus i Malibu MINST 300kvm och det SKA ligga på stranden, ingen asfalt får komma mellan mitt hus och min strand
3) En privat ö i något tropiskt land
4) en övernattningslägenhet i Paris på minst 150kvm
5) ett eget flygplan med obegränsade tillgångar

The list goes on.....

och då var jag ändå generös, jag kräver inte mer än 300kvm på min villa i malibu.. Man får inte vara ha-galen ju!

Så älskling när gifter vi oss??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback