Ni kanske slår ihjäl mig...

Ni kanske vill slå ihjäl mig när ni läst detta inlägget men den risken får jag ta.
Kom an bara , så ska jag sätta mig på Er med min stora rumpa!!

Nåja nu när hotet är uttalat så kan jag fortsätta mitt inlägg.

Jag längtar faktiskt lite efter Hösten & Vintern. Tänk alla dessa fina jackor och kappor som man kan slänga på sig?
Alla läckra halsdukar, vantar, handskar & Mössor ..... ohh dessa mössor!(God knows i löve mössor)
Alla andra accessoarer som "Lager på Lager" som jag tycker är så snyggt...
De stora grovstickade koftorna och alla de andra fina koftorna som man går runt i...
Skulle det regna så kan man införskaffa ett riktigt snyggt paraply, varför inte flera stycken så man kan variera sig?

Och stövlar, dessa underbara stövlar.. och jag längtar riktigt mycket tills jag kan få använda mina Uggs igen.. de må vara totalt out of fashion men skönare sko får man fan leta efter.. pulsa i snön med en stor kappa och bara må så bra!! ja, jag blir alldeles lycklig!!!

Sådär!

Då har jag fått sagt vad jag ville och nu är ni välkommna att slå mig! Såhär ser mitt schema ut

09,45-09,55 = Rast på ISS (Södra bulltoftavägen 46)
11,15-11,45 = Lunch PÅ ISS (Samma dress som ovan)
17,00-17,13 = På Cykel på väg hem (Följ Nobelvägen)
17,15-17,20 = Inne på akvariepiraten för att handla djurmat (ligger på vänster sida av nobelvägen,brevid Rönnen)
17,20-17,30 = Hemma i lägenheten (Trelleborgsgatan 8a, portkod 4827)


Sen ska jag iväg och hämta Micke & Molly för återigen så sitter jag hundvakt hela helgen...
Jag kan inte säga nej till de små liven, plus att jag inte kan säga nej till pengarna haha

Men det svider lite att inte kunna gå ner på festivalen eftersom att hundarna iskäller så förbaskat mycket när de är själva i lägenheten, vill inte göra grannarna arga i onödan...

MEN kanske kan någon komma och rädda mig så att pojkvän kan stanna hemma någon timme med hundarna?? vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback