När jag går i mina gyllne skor!

När jag går i mina gyllne skor!!! lalala

Men satan i gatan vilka skoskav jag får på mina stortår!!!!
Ni vet öppningen på skon längst fram? var gång jag går så skär den ner i min stortå!!

jag vet att detta är ett vanligt fenomen om man pratar med mina kollegor (Ja, jag har beklagat mig inför dem också)

Eller har jag bara alldeles för stora tår...

Som min syster brukar kalla dem "Hammar tår"... kan ju tyckas vara lite elakt kanske men hela min familj har sagt så sedan jag var liten, jag och mamma har exakt samma tå-form.. så trots att det kanske låter lite elakt så är det REN KÄRLEK

image480

Där ser vi även min super sexiga papperskorg A 'la IKEA 2001
och min pappersåtervinning som jag så fint ställt min väska i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback