Lite bilder

Det blev bara vi fyra igår.. och med vi fyra så menar jag
Jag, A, Anna & Chrille

Jag var så trött och orkade inte ragga runt på massa människor och ingen var tydligen intresserad av att gå heller, JAG HAR JU MOBILTELEFON... och jag tycker det är helt okej att bjuda in sig själv vid sådanna tillfällen.. skyll er själva =)

Vi hade jätte roligt i.a.f och jag tror min käke krampade ett tag efter att jag skrattat så mycket, det behöver man ibland verkligen!!!

Vi pratade om usa eftersom de också varit där under tiden vi var det, fast på helt olika platser... USA i tha shit verkligen!!!

Vi fick även gnälla lite om bröllopet och jag är glad att andra känner/tänker som oss =)

Vi åt langos och chrille sa att han inte skulle röra maten eftersom han säkert kommer bli magsjuk, men kock som han är så tycker han att man inte ska lämna mat och där stod han med annas langos långt ner i halsen eftersom hon själv inte orkade äta upp den haha!!

Vad jag hört idag, än så länge.. så har inget hänt med magen....

Vi satte oss på smaklöken och tog några cider och grabbarna drack pilsner..A  är bakis idag.. han tål ingen sprit... tur att han är ledig och bara kan ligga hemma....

Vi kallar chrille för "Chef Ramsey" haha, jag tycker det är lite tufft...
Så när Anna lagar mat hemma så kritiserar han henne och hon måste svara "Yes chef".....
det kanske är lite internt men vi hade sjukt kul åt det igår...

detta stämmer ju inte för egentligen är chrille en "go påg"

image483

image484



image485


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback