Kräftskivan

Sandra kom över och vi åkte tillsammans till festen

När vi dök upp så var där redan en del folk, ganska stela människor som jag aldrig sett förut!

 

Detta var personer från en avdelning som inte ens ligger i huset utan som ligger i Jägersro.. spännande =P

 

Det serverades kräftor, räkor och paj.. snapsar i stora lass

(Jag drack bara en?. Okej kanske två)

 

En del vin och champis blev det också vill jag lova.

Sedan var det dags för Dj:n att sätta igång och döm min förvåning när den jäkeln spelar ?Leende guldbruna ögon?? vi som var under 40 förstod direkt att detta inte var något för oss?

 

Jag & Sandra begav oss iväg på upptäcktsfärd, det finns en stor del av detta huset som ej är uthyrt? vi gick dit och utforskade ihop med Linus & Björn.. det var lite läskigt för där var rätt dåligt belyst.. jag & Sandra bestämde oss för att ?Call it quits? när Linus började strippa (bilder kommer längre ner)

 

Jag lyckades snurra in i Sandra och välte hela mitt vinglas på henne och mig med rött vin i? tur att ingen av oss hade vitt på sig.

Imorse när jag ställde mig framför spegeln så undrade jag vad det var för blå fläckar jag hade på brösten.

-Hur fan kan man få blåmärke där?!

Jag gnuggade och skrubbade lite och vipps så var det borta, det var tydligen vinfläckar haha

 

Jag blir rätt klumpig när jag dricker det är en sak som är säker?

 

En utav tjejerna här Strulade (Kanske mer, vet ej. hon är ledig idag) med en kille som redan slätat över en tjej som slutat (Och där var det VERKLIGEN ?all the way?).. undrar vem han kommer ta på nästa kräftskiva??

 

Nåväl!

 

Vi hade även en del som blev riktigt jävla packade och självklart var detta samma människor som förra året

En utav servicekillarna påstod att han åkt på sin motorcykel från landskrona till malml på 4,5minut? känns lite blodigt va?

Tror ni han ljög??


Lite bilder
 
 
 


 
 

Och så har vi alltid en som strippar vid alla tillfällen som ges

 

Detta är "Sandra Jobb" så att alla kan få en bild av vem jag pratar om =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback