Klännings bestyr..

Igår så kikade jag på klänningar och det billigaste jag hittade ligger på 1750:- och då måste jag lägga upp den för ett x antal hundralappar.
Jag hittade även en för 2800:- och det var då jag kom på att jag inte vill betala så mycket för en klänning som jag kommer använda EN gång....

Jag får hålla mig till mina klänning som jag hade på morfar begrevning, jag får poppa till den lite och den blir nog riktigt bra t.o.m... när den är klar vill säga...

Köpte lite tyg och lite snöre så jag ska nog kunna hitta på något kul......

mannen som sålde snören i tygaffären var nästan helt död och av rent sympatiskäl så köpte jag 2 extra meter. Det sved lite i plånboken men han blev nog ätte glad för han gav mig rabatt, hela 40:-... söt..

Jag lovar att posta bilder på min "Outfit" sen så får ni se om det är en slänga eller en dänga....

igår så solade jag igen, sedan gick jag hem i ösregnet och det var SÅÅÅ skönt.. älskade det!
När jag kom upp så hade A köpt chips & Dippa.. den onyttiga jäkeln.. men jag lät mig inte frestas... nope, men imorse blev jag rätt sugen på den oöppnade chipspåsen som låg där på köksbordet och kallade på mig.. men den får ge sig till tåls till ikväll!

Vi tittade på dokumentärfilmen "The mark of cain" den handlar om irakkriget och om de solader i england som torterat och begått krigsbrott.. en riktigt fasansfull film som gjorde att jag låg vaken och vred mig tills sena natten...

Idag är jag trött i kroppen....

Anna banana föreslog att vi skulle gå ner på festivalen en sväng, äta något gott och kanske slå sig ner någonstans och ta ett glas, så nu ska vi samla ihop lite folk.. och se vad som händer... jag är mest bara sugen på att gå ner, gå en runda och käka något gott.. som sagt vi får se vad som händer =)

Vi hittade ÄNTLIGEN ett resårskydd till vår madrass!! Vi har en grå resårbotten och en svart sängram, det går ju inte bara för sig! därför måste vi klä den i svart också... det ska vi göra idag för det orkade vi inte igår =P.. tror ni den kommer ligga ouppackad länge? det vore ju inte likt oss annars... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback