Grattis till mig!

Jag gick hela vägen hem igår!
Det var så skönt ute och jag ville inte sitta på en trång buss!

Jag saknade dock en mp3 eller radio av något slag, det blir ganska trist att bara gå, gå och gå...

Men hem kom jag! och med värkande fötter och lite skoskav så satte jag mig och väntade på att soffhämtaren skulle komma... Inget besök igår heller... Vi bokade om Till nu på onsdag och lite senare på kvällen dyker det ner ännu ett sms.
Tydligen så gick det inte på onsdag för henne utan hon undrar om vi kan ta det på Tors istället.. Fan alltså jag vet inte! Men vill jag få soffan såld så får jag vika mig... så deså!

En liten redogörelse för helgen kanske skulle sitta fint?

Fredag: Hämtade vovvarna och åkte upp till mormor som hade gjort pizza, Underbart gott och spicy precis som jag vill ha det!! Några glas vin och sedan en lång tur genom skog med vovvarna blev det. jag var livrädd för fästingar och det flög äckliga små flyg runtomkring oss... vidrigt! Somnade som en stock men sov riktigt obekvämt på en ergonomisk kudde.

Lördag: Vi bestämde oss för att åka till Väla som planerat. Jag hade skrivit ut en karta på hur vi skulle ta oss dit men tror ni inte vi lyckades köra helt fel? jodå, kartan var det sämsta jag kunde hittat på eniro. Det stod på en del av beskrivningen "Sväng in vänster på" och sedan inget mer! Inget gatunamn inget alls!
SVÄNG VÄNSTER IN VAR!!!??
Nåja vi kom i.a.f fram efter en 40min omväg och där hittade vi lite shopping och vi åkte nöjda tillbaka till mormor och hundarna. där bjöds det på god mat och efterätt som vanligt

Söndag:  Vi klippte mormors gräsmatta, åkte till bilema för att hitta värmespolar till mig (hittade inga). Åkte till morfars minneslund som var så otroligt vacker! Ett vattenfall, en bäck och en liten sjö.. underbart vackert. Där var ett 30-tal mördarsniglar som förpestade omgivningarna(Det ska tydligen vara ett stort problem i Höör). De dummar jävlarna hade t.o.m gått och dränkt sig själva i sjön, lika bra det! där kunde de ligga och guppa för allt vad jag bryr mig!
Jag litar inte på något som självförökar sig!!
Därefter god mat och sedan direkt för att lämna av vovvarna i malmö sedan hem...

Det blev ingen sängmontering denna helgen heller!! Vi är nu inne på vår 2:a Vecka då sängen bara står i vårt vardagsrum!

Här har ni lite roliga bilder på lägenheten, klicka för större.

Sovrummet med nuvarande sängen. kan ni förstå varför jag älskar den?*snyft* Jävla A!!
 

Vardagsrummet med öppen spis & Antik myssoffa
 

Hallen i Grön mysig färg med min underbara Guldspegel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback