Fy fan alltså!

image474

Denna vackra skapelse köpte jag igår! plus en annan jacka, PLUS en MASSA toppar plus en massa andra saker så summan steg upp till hela 3,000:-.. det var jävligt sjukt!!!

Imorse när jag vaknade hade jag ångest, jag MÅSTE lämna tillbaka något, jag har kanske råd med det men 3,000:- ska inte få bli en bekvämlighet för mig'! det är livsfarligt att tro att jag ska kunna köpa för den summan varje månad...

Så när jag kommer hem så ska jag prova och sedan bestäma för vad som ska tillbaka...

Eller ska jag kanske bara vara glad över att jag hittade så mycket fint som jag inte gör annars??

Fast om man ska kolla min budget så tror jag att jagh köper för den summan var månad ändå, bara att det är mer utspritt än som igår en stor klumpsumma...

Äsch jag vet inte......

Nåja, det kanske blir ett "fotomontage" och så kan NI hjälpa mig med vad som är snyggt eller inte...

Vad jag ska behålla och vad jag ska slänga....

Vad som är en "Keeper" VS en "Meeper" (Meeper är något negativt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback