Fredag

Igår träffade jag "Sandra Motte"  Vi gick en liten, liten runda i stan och köpte det vi skulle sedan åkte vi för att fika... mysigt som vanligt och vi har så kul!

Ikväll 18:00 så har Sevgi (En tjej på mitt jobb) bjudit hem mig och några andra tjejer till hennes sommarstuga, det blir lite mat och lite dricka. Jag sitter hundvakt så jag har bestämt mig för att ej stanna länge, vovven måste ut och jag måste hem och packa med mig lite kläder inför grillkvällen som jag ska ha på lördagen med Sandra Motte & Hennes C. Det kommer bli mysigt och de ska sova över ute hos mina föräldrar.. Jupp mycket att göra och jag har sagt att det inte blir en minut senare än 22:00, får se hur länge det blir egentligen. Jag ser fram emot att träffa Linda (Som också jobbar här men är mammaledig nu) och henns bebis Melvin. Det är värsta babyboomen nu på mitt jobb, alla har precis fått bebisar eller så är alla gravida.. Crazy!! hoppas jag inte blir "smittad" haha....

Så.. det händer inte så mycket idag, vädret är taskigt och det enda jag ber för är uppehåll när vi ska vara ute i stugan.

En annan sak jag ber om är att jag inte ska bli kissnödig där ute i stugan för det finns endast UTEDASS och ni som känner mig vet att "I DONT DO UTEDASS!!!!" Nope, jag vägrar!!
Som jag sa till Anna:
-"Då får jag först svepa några ordentliga drinkar innan jag klarar av det"

Men jag tvekar på om det går ens då, och med några drinkar i kroppen så väljer jag nog hellre en buske eller ett träd....

Jag återkommer med uppdatering om utedasset sen =P

Jag har lagt upp resterande bilder från USA så nu kan ni se hela spektaklet.

Klicka HÄR. Sedan på den 8 Augusti i vänstra hörnet av sidan

image461

Grattis Louise till ditt körkort! tog du en intensvikurs?
Och grattis till din förlovning som jag heller inte visste om =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback