Fel av mig...

Pojkvän skickade ett mail och frågade hur vi skulle göra med betalningen för gränden..

Jag förstod inte vad han menade och frågade just det

jag: vad menar du?
Han: ja vi kan väl ta pengarna från hundpassningen och betala maten med?
Jag: Aha,......*lång paus*..... jo det kan vi göra.
Han: Vadå?
Jag: Nej inget. det blir jätte bra!

Jag som trodde "jag bjuder" betyder just "JAG Bjuder". Men tydligen så var det meningen att jag som vanligt skulle läsa mellan raderna och tycka att jag hörde

"Jag bjuder men egentligen så splittar vi, som vi gör med allting. Du vet sådär som alla par gör? jag tänker inte göra något romantiskt men jag vill ändå att det ska låta jävligt bra när jag säger det. Ja just det du hörde mig, jävligt bra. Fast ändå inte, eftersom vi splittar på det"

Och det som var en romantisk gest blir nu bara en dyr middag, en god sådan. Kvällen var underbar men inte längre....

Fan ni får kalla mig bitchig ni får kalla mig negativ och jag pissar på era kommentarer för just  nu är jag besviken.15min sedan satt jag här och var imponerad över att min pojkvän kunde vara såsom han ÄR.. och nu sitter jag här och tänker att han är PRECIS som han alltid varit...

Svårt att förklara, kanske det FORTFARANDE är mensen som gör mig gnällig men jag känner mig lurad....

Lurad på en romantisk middag....

Ni vet hur det är när man förväntar sig något och att det sedan går åt skogen p.g.a att någon förväntar sig att man ska läsa mellan raderna?? precis så känner jag mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback