Face mist

Eftersom att jag nyligen fick reda på att om man sitter framför en datorskärm så gör strålningen att du får dålig hud. Man kan bli torr, fet och få en massa finnar som man egentligen kunde varit utan..

Hemskt va?

Jag sprang direkt till Body Shop och köpte in en Face mist med vitamin E.

Ska jag berätta fördelarna?

* Den fräschar upp huden
* Återställer hudens normala fuktighet
* Den fixerar sminket vilket jag tycker är bra under varma sommardagar och när man festar och blir helt svettig.
* Den svalkar huden
* Skyddar mot smuts och tjaffs


Den får toppbetyg av mig och jag är riktigt nöjd över resultatet!
Har använt den dagligen i över en veckas tid nu och jag är verkligen nöjd!
Antingen så är det rent psykologiskt eller så hjälper den verkligen.. jag vill tro på det sistnämnda alternativet!

Jag brukar spreja under dagen och sedan när jag tvättat mig på kvällen innan jag går och lägger mig så inte allt kvalster och skit som finns i sängen tränger in i porerna.
Nu vet jag inte ens om det är fysiskt möjligt att kvalster kan tränga in men jag vet att där är damm och tjaffs det är där ju överallt...

Den doftar fräscht av jojoba som även ska vara bra för torr hud!
perfekt för mig nu till vintern när man blir fnoskig och dann i fejjan!

Bra pris ockå  100ml för 125 riksdaddlar!!!


image475
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback