En glad lunch!

Idag blev jag glad på min lunch!

Först och främst fick vi smörgåstårta av en man som ska sluta här. räkor och allting! mumsigt!

Sedan kommer en kvinna fram som jobbar på Skåne och säger :
 Hon: Du? du måste gått ner en järdans mycket i vikt!
Jag: Ja, runt en 10kilo skulle jag tro.
Hon: ojdå, grattis! hur gjorde du? jag önskar jag kunde!
Jag: Sätt igång och träna och äta mindre socker bara.
Hon: vad tränar du då?
Jag. Aerobic mest
Hon: Ohh det orkar inte jag. MEN jag ska börja promenera nu tänkte jag
Jag: Aha, ja det är ju också bra motion
Hon: Ja. Ja, jag ville bara säga det i.a.f
Jag: Det gör du rätt i! det är kul att höra

- Slut-

Ohh det gjorde hela min dag ska ni veta!!!

En annan sak ni ska veta är att jag suttit här i min tysthet och grämt mig över mig själv.
Att jag varit lat och hela den biten.. men kollar jag tillbaka så har jag knappt varit ledig.
Och jag väljer vänner och familj framför träning vilken dag som helst! jag har hellre kul än sitter och svettas på någon taskig maskin innan träningen kommer igång...

plus att jag tror det har mycket att göra med att min mens är här, jag är finnig och uppsvullen som vanligt när jag har mens och det drar lätt ner en i skiten....

Nu mår jag bra igen och jag har fått en chockladmunk av min chef..... hmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback