Bloggtorka

Jag har varit helt apatisk idag, jag är trött och lite sur...

Jag funderar på att promenera hela vägen hem till mig, men inserganska snabbt att jaghar ganska obekväma skor... men skam den som ger sig... jag får kompromissa lite så jag går från jobbet ner till Rönnen och därifrån tar jag bussen raka vägen hem...

18,30 väntar jag besök av en tjej och hennes kille som ska kolla på vår soffa, hon har ställt in så många ggr så ställer hon in idag igen så är det ingen mer "Ms nice girl" utan då skriver jag tillbaka att jag kontaktar en annan intressent eftersom jag vill bli av med soffan och hon onekligen inte är intresserad av den (Har ställt in 4 ggr nu).

bah.. mage till att vara dryg.. jag har verkligen ingen lust att visa den på veckodagar för jag vill bara hem och pyssla, laga mat, tvätta stryka, dona som vilken hemmafru som helst...
Det är helger som gäller och helst på förmiddagar!!

MEN jag vill få sålt soffan och jag får ju vika mig.... vilket jag gjort... 4ggr redan...

Något litet i mig hoppas att kvinnan skickar ett sms och ställer in idag igen, då kan jag kontakta den andra tjejen och säga att hon är välkommen till helgen...

Just det!!............... H E L G E N.................................

Pojkvän ringde och frågade om han fick bjuda mig på middag på gränden ikväll...

Det kan han väl få???

image452


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback