Anna Banana & Jag!

På söndag så har Fields i Danmark söndagsöppet, de har de den 1:a söndagen var månaden..

Anna var på galet shippinghumör och frågade om vi inte kunde åka dit på lördagen, självklart så hade jag planer då (Tror jag i.a.f) och som tur var så hade Fields öppet på söndagen s¨å då åker vi dit och shoppar loss..

Ska bli så kul att visa skandinaviens största köpcentra för henne... min favorit helt klart!!!

Ville bara berätta det för Er alla så ni kan vara lite avundsjuka...

Intresserad av att följa med? lämna en notis i kommentarsfältet

Puss på Er

---------------------------------------------------------------------------------


Jag tittade igenom mitt inlägg precis och inser att det är otroligt dåligt skrivet... det verkar som jag hastat mig igenom hela inlägget bara för att få det nerklottrat.
 Men så är inte fallet.....

Jag är bara så himla trött idag! Jag somnade vid 21,00 igår och har sovit ALLDELES för länge....

Sen ska jag iväg och månadshandla, inte vecko-handla utan MÅNADShandla...
bara av att tänka på alla de kassar jag kommer få släpa uppför våra fyra trappor gör att jag får migrän.....


Kommentarer
Postat av: Miia

Hoppas ni får en kanondag på Fields!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback