Uppdatering katt läget

Doris är helt frisk, hon har inte kräkt mer än den gången då hon kräkte piggelin-papper...
Andra bullar är det med vårt lilla vilddjur Nahla... hon kräker och kräker och ni förstår resten.

Imorse så hade hon kräkt ner vår hallmatta så det blir till att köpa en ny om den inte går att tvätta.. hon hade även kräkt på A's Skor... när jag skulle in i datarummet så klatschade jag ner min fot i en halvmysig spya... jag hittade även två till på golvet vid datorn...

Jag blir så trött så jag inte vet vad jag ska ta mig till.. är nära bristningsgränsen eller snarare "Ut med henne" gränsen.... jag menar såklart inte bokstavligt men det är så fruktansvärt jobbigt att behöva plocka spyor nu flera dagar i rad... att glida i det, att inte kunna ha mattor på golvet, att hålla ständigt koll och att var dag man kommer hem så måste man gå på jakt efter nya saker att torka upp.. en hel flaska vanish och andra borttagningsmedel har snart blivit uppanvända....

Och tyck nu inte synd om Nahla för hon mår tydligen inte dåligt av det... hon hoppar runt som om hon vore 2 månader gammal... skuttar och brottas med sin syster...

Hon bara spyr för att vara dryg.. det måste vara så.. hon mår ju tydligen inte dåligt. hon äter & Dricker som aldrig förr....är inte matt ett dugg..

Hon hade förästen lämnat en fin fin present brevid min säng när jag kom hem igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback