Tror ni?

Tror ni vi hittat en ny säng? NEJ

Vi säger: "Vi letar på lördag"
Sanningen: Vi kommer KANSKE hinna leta på lördag, förmodligen inte eftersom min syster ska ha
Födelsedags-brunch kl: 13:00 och där ska man umgås i några timmar så innan 17:00 när butikerna stänger hinner vi inte... vid 12:00 ska jag vara hos sussie och släppa av mina smycken till butiken vilket lämnar oss tiden 10-11:30 och på den tiden ska vi hinna hitta en säng? det lär ju hända!

Tror ni Vi hunnit måla färdigt vårt soffbord? NEJ

Vi säger:
"Vi fixar det efter jobb"
Sanningen: Efter jobb? då har det ALLTID varit något annat
1)åka till siba för en reklamation
2)Leta efter ny säng
3)Äta middag med schwesta
4)Frisör tid
5) Service på bil
och mycket mycket mer, man kommer hem och är i princip död, slänger i sig mat och sen i säng direkt...

Är trött på dessa ofärdiga projekt.... ska bli så skönt att få ta tag i det en gång för alla! men jag måste göra det när A är där eftersom det är en del "tunga" lyft som jag inte fixar själv.. och tror ni inte han jobbar alla helger i rad? jojomensan!

image246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback