Sover på jobbet

Vi har en massagestol...vi får massage av den 1 gång i veckan...
vi hade tidigare en man som kom och massaerade oss men vi valde stolen framför honom!
Jag måste bara få uttrycka mitt missnöje för att vi valde stolen(JAG valde EJ stolen)

Nåja man får ju dras med den ändå och det är lika bra att utnyttja den då...

saken med denna stol är att den oftast gör mer skada än nytta och på senaste tiden har jag helt och hållet struntat i att lägga mig i den apparaten..

Idag så valde jag att ta massage i.a.f.. det kunde kanske vara skönt...

Jag la mig ner satte i gång ett program och slappnade av... varje program är på 15minuter så det är god tid för att slappna av

Jag varknad abrupt av att jag snarkar! JAG SOMNADE!
helt sjukt!!
jag hinner inte vakna till förän stolen börjar röra sig. jag blir livrädd och vet först inte var jag är.!!!.
stolen har avslutat sitt program och är nu på väg att ställa sig i neutralt läge igen...

Jag inser att jag somnat och mitt hjärta lugnar ner sig en aning...

Nu efteråt känner jag mig dock som en klubbad säl!!
Man blir verkligen helt ur balans av att sova sådär...

Powernap för all del men nu fryser jag så jag skakar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback