Sanni-Banani!

Igår på jobb så dök det upp en välkänd figur framför mig! Sanni!!

Så kul! synd att jag hade kund. men vi sa snabbt hej och hon berömde min "uniform" haha. jag hade ingen aning om att hon hade träningskort där... hon var "blingad" till tänderna med rätt träningskläder! Det såg läckert ut =)

Innan jag gick hem så kilade jag ut till henne och då berättade hon om hennes första dag på sitt nya jobb!
Det verkade jätte kul faktiskt och jag hoppas det går bra! när man bara har 200:- resterande av månaden så är man glad för det lilla man får. men jobbet som hon lyckats få på kroken verkar faktiskt riktigt trevligt!
Ett jobb inom kundservice på öresundsbron.. med allt vad det innebär.. spärr av brobizzar köp o.s.v..



Kommentarer
Postat av: Sanni

Aaaaaargh, ta genast bort bilden!!!! Ser ju inte klok ut! Men det var söta ord :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback