Restaurang Besök..

Idag ska min Baby skämma bort mig... han ska bjuda på fin middag på hemlig plats... (Hemlig för mig och därför hemlig för Er)

Spännande och pirrigt, det är alltid så romantiskt när någon gör något för en... sammtidigt pinsamt på något vis.. kanske inte pinsamt utan jag blir nog mer generad.. haha...
Tror inte riktigt jag vet hur jag ska handskas med det!

Återkommer med location och redogörelse för hur det gick...

Kram på Er!


-------------------
Igår fyllde morfar år! hurra hurra hurra! han hade fått JÄTTE mycket blommor. mormo berättade att hela huset var fyllt. Han hade t.o.m orkat prata med några av dem som ringde. han sov dock när jag ringde så mormor fick framföra min hälsning.

Han mår bättre nu än på länge! Skönt att höra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback