Räddat min Fredag!

Vår söta städerska är go hon! hon ger oss alltid kakor och plockar alltid upp efter oss.. men än avd hon ska egentligen. och idag var hon extra snäll mot mig i.a.f!

Hon höll på att städa receptionen och så påpekar hon att jag har en jätte fin top på mig.. jag tackar och tackar.
Hon säger därefter:
- jag är alltid ärlig! och jag måste säga att du gått ner otroligt mycket i vikt. verkligen jag har sett det länge och velat säga något men man kan inte direkt gå fram till dig på din lunch och säga: du har gått ner mycket i vikt.

jag blir helt chockad för vi brukar mest prata ytligt om smuts och renhållning.

men vad snällt sagt och vi fortsatte att prata om hur det gått till...

Jag blir alltid lika glad när någon som jag inte känner, någon utomstående påpekar det!

Hon gjorde helt klart min dag!!

Tack Göta!

Kommentarer
Postat av: Sanni

Söta Göta, saknar henne :) Jag vill oxå se din nya figur, vi får ta och ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback