Nu vill jag bara hem!

Ibland så vill jag utdela pris till dagens mest korkade person....

Det kan vara dagens mest korkade fråga

Dagens mest meningslösa samtal(Pratar i 10minuter där jag får prata med vederbörandes 8åriga dotter som bryter dåligt på svenska och inte förstår vad jag menar eller säger. hur fan kan han låta henne ringa in från början?! varken jag eller han blir klokare av det. de vill ha nummret till den som lämnat denna lapp " Du står på min förhyrda parkeringsplats, jag kommer kontakta bostadsparkerings föreningen omgående!". Personen i telefonen har bett hans dotter ringa upp och få nummret till personen i fråga, och räknar med att vi i växeln har stenkoll på alla privatpersoner där ute som skriver lappar och sätter på bilar. mage till dumhet(ursäkta mig))

Dagens mest otrevligaste person

Dagens mest oförstående person

Dagens jävla korkade jävel...... mummel.... mummel....

Jag måste inse att priserna inte räcker till... är det ok med ett diplom istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback