My Old Love

På fredag har Field's Öppet till 00:00.. de har en late night shopping...
Komme rihåg hur mycket jag avskydde dessa dagarna när jag jobbade där! jag var förvisso bara med om 1 eller 2 men jag HATADE det..... och där var ALLTID så mycket folk...

Visst affärerna fick mer eller mindre inget utav det för folk gick mest runt och "kikade".

De flesta affärerna har "Late night shopping tilbud"  så man kanske kan hitta ett fynd. för det mesta är det typ förra årest kläder som blivit över eller "5% rabatt" så det gör knappast någon skillnad i din börs.. och förhoppningsvis ingen skillnad i din garderob...

Sedan jag slutat där så ÄLSKAR jag late night shopping, det är mysigt! en helt annorlunda känsla när alla går runt och har det mysigt... Man tar en fika och sen går lite i stan.. det perfekta tillfället att spendera sin fredagskväll.

Man kanske är för trött för att gå tu och festa men alldeles för pigg för att bara sitta hemma?

Ja då kan man göra som jag och styra bilen mot sundet och över till skandinaviens största köpcentrum!

Wow detta lät onekligen som en reklamannons i slutet...
image262

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback