Klipp Tjohejsan!

Idag har jag bokat tid hos min utomordentligt duktiga frisör (Nej hon läser inte min blogg, hon är bara utomordentligt duktig)
Klockan 18:00 ska jag vara där borta, jag får nog cykla dit.. hmm om inte A skulle sluta i tid*hoppas*
Kan vara långt att cykla ut till oxie!! speciellt när det blåser storm som idag!

Så vad ska jag klippa för frisyr?
Jag är lite små trött på min "Mjuka"rock frisyr.....
Jag älskar den MEN jag vill ta den snäppet längre, rocka till det så ni faller av stolen...

Så såhär har jag tänkt
Lugg snäppet kortare så jag kan välja att ha den rakt fram och till sidan (Lite i ögonen lugg)
Håret där bak lite kortare och där fram längre, etapper  och sedan bara en uppklippning av det övre håret så det blir lite volym....

Goddamn vilket tråkigt inlägg!

Förlåt, förlåt, förlåt.....

jag ska skärpa mig... innan dagens slut ska jag försöka komma upp med någor "bättre"...

Lovar att lägga in en "före" och "efter" bild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback